שלמה רוזנשטיין: "הרפורמה תגביר את השימוש בתחב"צ"
שטח כלכלי 1 Comment on שלמה רוזנשטיין: "הרפורמה תגביר את השימוש בתחב"צ"שלמה רוזנשטיין, יועץ למגזר החרדי במשרד התחבורה בשיחה עם "קול חי": "בשורה התחתונה מה שצפוי הוא הגברת השימוש בתחבורה הציבורית. למשתמש התדיר יהיה הרבה יותר כדאי לנסוע בתחבורה ציבורית"
התכניות האחרונות
- מאי 2024
- אפריל 2024
- מרץ 2024
- פברואר 2024
- ינואר 2024
- דצמבר 2023
- נובמבר 2023
- אוקטובר 2023
- ספטמבר 2023
- אוגוסט 2023
- יולי 2023
- יוני 2023
- מאי 2023
- אפריל 2023
- מרץ 2023
- פברואר 2023
- ינואר 2023
- דצמבר 2022
- נובמבר 2022
- אוקטובר 2022
- ספטמבר 2022
- אוגוסט 2022
- יולי 2022
- יוני 2022
- מאי 2022
- אפריל 2022
- מרץ 2022
- פברואר 2022
- ינואר 2022
- דצמבר 2021
- נובמבר 2021
- אוקטובר 2021
- ספטמבר 2021
- אוגוסט 2021
- יולי 2021
- יוני 2021
- מאי 2021
- אפריל 2021
- מרץ 2021
- פברואר 2021
- ינואר 2021
- דצמבר 2020
- נובמבר 2020
- אוקטובר 2020
- ספטמבר 2020
- אוגוסט 2020
- יולי 2020
- יוני 2020
- מאי 2020
- אפריל 2020
- מרץ 2020
- פברואר 2020
- ינואר 2020
- דצמבר 2019
- נובמבר 2019
- אוקטובר 2019
- ספטמבר 2019
- אוגוסט 2019
- יולי 2019
- יוני 2019
- מאי 2019
- אפריל 2019
- מרץ 2019
- פברואר 2019
- ינואר 2019
- דצמבר 2018
- נובמבר 2018
- אוקטובר 2018
- ספטמבר 2018
- אוגוסט 2018
- יולי 2018
- יוני 2018
- מאי 2018
- אפריל 2018
- מרץ 2018
- פברואר 2018
- ינואר 2018
- דצמבר 2017
- נובמבר 2017
- אוקטובר 2017
- ספטמבר 2017
- אוגוסט 2017
- יולי 2017
- יוני 2017
- מאי 2017
- אפריל 2017
- מרץ 2017
- פברואר 2017
- ינואר 2017
- דצמבר 2016
- נובמבר 2016
- אוקטובר 2016
- ספטמבר 2016
- אוגוסט 2016
- יולי 2016
- יוני 2016
- מאי 2016
- אפריל 2016
- מרץ 2016
- פברואר 2016
- ינואר 2016
- דצמבר 2015
- נובמבר 2015
- אוקטובר 2015
- ספטמבר 2015
- אוגוסט 2015
- יולי 2015
- יוני 2015
- מאי 2015
- אפריל 2015
- מרץ 2015
- פברואר 2015
- ינואר 2015
- דצמבר 2014
- נובמבר 2014
- אוקטובר 2014
- ספטמבר 2014
- אוגוסט 2014
- יולי 2014
- יוני 2014
- מאי 2014
- אפריל 2014
- מרץ 2014
- פברואר 2014
- ינואר 2014
- דצמבר 2013
- נובמבר 2013
- אוקטובר 2013
- ספטמבר 2013
- אוגוסט 2013
- יולי 2013
- יוני 2013
- מאי 2013
- אפריל 2013
- מרץ 2013
- פברואר 2013
- ינואר 2013
- דצמבר 2012
- נובמבר 2012
- אוקטובר 2012
- ספטמבר 2012
- אוגוסט 2012
- יולי 2012
- יוני 2012
- מאי 2012
- אפריל 2012
- מרץ 2012
- פברואר 2012
- ינואר 2012
- דצמבר 2011
- נובמבר 2011
- אוקטובר 2011
- ספטמבר 2011
- ינואר 2011
ארכיון תוכניות
פוסטים אחרונים
- איתור גופתו של ליבמן הי"ד: רב המכון המשפטי מספר
- הפרשן יעקב ריבלין: גלנט מחפש עיר מקלט
- "זה רגע שלא אשכח לעולם" | הרב ישראל מאיר לאו בראיון מרגש
- ברדוגו מחלק תארים: "בן גביר קופץ, איזנקוט מלהג וגנץ משוטט"
- דיווח דרמטי: טנקים ישראליים חצו את הגדר לרפיח
תגיות
שלמה רוזנשטיין, יועץ למגזר החרדי במשרד התחבורה שוחח עם צבי טסלר ב"שטח כלכלי", על הרפורמה בתחבורה הציבורית. "הרפורמה נועדה לייצר שוויון תעריפים. כיום יש מאות סוגים ולכל עיר יש את התעריף שלה וזה הולך להיות יותר פשוט מבחינת התעריפים וסוגי התעריפים. הפרופיל של המשתמש הוא זה שיקבע הוא ירוויח הוא יפסיד ביחס למצב היום".
הוא הדגים: "לצורך העניין אדם שרגיל לנסוע מירושלים לטבריה ושילם עד היום חופשי יומי 58 שקלים או 30 ומשהו על נסיעה בודדת, ברפורמה החדשה הוא ישלם חופשי יומי 32 שקלים והילד שלו ישלם 19".
לדבריו "בשורה התחתונה מה שצפוי הוא הגברת השימוש בתחבורה הציבורית. למשתמש התדיר יהיה הרבה יותר כדאי לנסוע בתחבורה ציבורית".
מי שנוסע מירושלים לטבריה כל יום אכן ירוויח אבל מי שנוסע יום יום בתוך ביתר עילית למשל ויש לו 5-10 ילדים שנוסעים כל יום ללימודים ישלם פי 2 על כל נסיעה לבנק, לקניות בתוך העיר, לעבודה וללימודים.
פשוט גזירה מרושעת